#26 |
dnia 12/05/2012 13:52 napisał:
Vegeta nie wiem czy jesteś członkiem klubu. Jeśli nie zapisuj się będziesz miał prawo wybierać na prezesa każdego kogo chcesz, i sam będziesz mógł kandydować na prezesa. Zobaczysz czy tak o można robić sobie jak się chce.
Niestety kraj idzie w dziwnym kierunku. Jeszcze kilka lat rządów Tuska to będziemy bali się wyjść z domu i przeklnąć pod nosem bo będzie już stała policja i wręczała druczki.
Niestety Wisła jako organizator musi stosować się do przepisów o Ustawie o organizacji imprez masowych czy zaleceń PZPN-u. Pan delegat niestety bacznie na to wszystko zwraca uwagę. Mówiłem, że wybór Tuska na premiera jest złym pomysłem. Ale jak widać szczególnie młodzi mieli swoje zdanie, którego teraz już żałują. Ale ludzie uczą się na błędach, oby nie powtórzyć go przy kolejnych wyborach.
#27 |
dnia 12/05/2012 14:05 napisał:
Kibicem Wisły jestem od niedawna, ba nawet na mecze piłkarskie zacząłem chodzić dopiero w Puławach. Przez kilka lat mieszkałem w Lublinie, tam zawsze krążyła opinia, że na mecze Motoru lepiej nie wybierać się, a co dopiero zabierać tam rodzinę. A tu w Puławach miła niespodzianka, na stadionie całe rodziny, spokojna atmosfera. Grupa Fanatyków zawsze wspierała Wisełkę i nie wyobrażam sobie meczów bez ich dopingu. Ale nurtuje mnie jeszcze jedna ważna rzecz. Mecz z Motorem pokazał, że cały stadion może być dla drużyny 12-tym zawodnikiem, a już podczas meczu z Resovią cisza, spokój, o tym co działo się po stracie drugiego gola już nie wspomnę. Piłka nożna dla kibiców. AVE WISŁA.
#28 |
dnia 12/05/2012 14:08 napisał:
nie twierdze ze można robić sobie co chce ale twoje słowa wezmę sobie do serca.
#29 |
dnia 12/05/2012 14:29 napisał:
Piotrze... Policja już ma prawo ukarać mandatem za wulgaryzmy. Do kolejnych wyborów pozostało 3 lata... szmat czasu. Co przez ten czas? Siedzieć na dupsku i ponarzekać od czasu do czasu? Trzeba działać. Zauważ, że kibice nie byli tak nękani przez Państwo kiedy rzeczywiście się trochę należało. Burdy, płonące stadiony (niezapomniany wyczyn na Polonii ), tylko był brak organizacji w szeregach kiboli. Teraz, kiedy mamy większy dostęp do informacji, opinii i możemy wyrazić ją na stadionie ( Lech Poznań, Szechter przeproś za ojca) jesteśmy zagrożeniem. Dziś zabiorą nam prawo do rac, potem do flag, do okrzyków... Będą karać mandatami za wulgaryzmy na stadionie... zostaniemy obdarci z naszej wolności. Upsss... to wszystko już się dzieje. Powtórzę raz jeszcze, Fanatycy bojkotują - bojkotujmy i my. Pozdro.
#30 |
dnia 12/05/2012 14:47 napisał:
jak widać klub pozbywa się potrzebnych zawodników, mówi się,że kibice są 12-tym zawodnikiem,jak widać w Puławach chyba kibicom skończył się kontrakt i klub postanowił go nie przedłużać............. tylko co dalej........co dalej...????????? o marketingu nie wspomnę....
#31 |
dnia 12/05/2012 14:51 napisał:
A ja i tak kocham ten klub ........ a nie działkowiczów...sorry DZIAŁACZY.
#32 |
dnia 12/05/2012 15:16 napisał:
Wiem że może policja może karać za wulgaryzmy, ale niedługo dojdzie do tego, że będziesz wbijał gwoździe powiesz soczyste słowo na k... a za chwilę zapukają do ciebie panowie z komendy wypisując piękny dokument opiewający na kwotę 200 złotych.
Już dochodzimy do paranoi. W Lublinie policjanci podjeżdżają pod akademiki gdzie studenci palą sobie grilla i piją piwo. No i mandaciki sypią się jak z rogu obfitości. No, ale liczy się statystyka. Co za państwo co za kraj??
#33 |
dnia 12/05/2012 15:17 napisał:
Fajnie, że powstał i zaczyna coraz lepiej działać ruch kibicowski w Puławach, widzę, że jest około 50 osób w młynie, jest też kilku osobowa reprezentacja na wyjazdach (widziałem Was w Olsztynie, Nowym Dworze Mazowieckim), a może kiedyś będzie co najmniej taka jaka pojechała do Lublina gdzie była naprawdę silna ekipa (porównując z innymi, które przyjeżdżają do Puław), której doping wyglądał naprawdę bardzo dobrze. Oświadczanie, że nie będzie zorganizowanego dopingu martwi mnie i uważam, że nie jest to najlepsza droga do osiągnięcia celu. Z jednej strony jest oświadczenie, a z drugiej strony informacja, że nie było żadnych oficjalnych rozmów z kimkolwiek, więc kto ma „otworzyć oczy”? Trochę to niepoważne, myślę, że warto najpierw podjąć próbę kontaktu, rozmowy, o wszystkich próbach oficjalnie informować jak najszersze grono ludzi, mówić szerzej o problemach jakie macie, a czym większe grono zainteresowanych i sympatyków tym większa szansa na powodzenie akcji. Część spraw pewnie jest do obgadania z klubem jako organizatorem spotkań. Część nie da się pewnie załatwić z nikim np. kwestię wulgaryzmów (nie mam tu na myśli okrzyków w kierunku betonu w związkach) i faszyzmu, ale to może i dobrze. Zachęcam jednak wszystkich do gorącego dopingu, bo robimy krzywdę drużynie nikomu innemu.
#34 |
dnia 12/05/2012 15:34 napisał:
Ja tylko sprecyzuję kwestie represji prawnych. Za wulgaryzmy na imprezie masowej to się dostaje 2000zł, a nie 200, a za stanie w miejscu do tego nie przeznaczonym, zakaz, min 2000 grzywny i karę roku pozbawienia wolności.
Do Konia;jak ktoś gardzi komunizmem i demokracją, nie musi być faszystą. poniosło Cię trochę
#35 |
dnia 12/05/2012 16:38 napisał:
Popieram chłopaków w 100 procentach,w imie czego mają narażać się na przypały nic nikomu złego nie zrobili większość to młodzi ludzie i już rzuca im się kłody pod nogi za to że mają taką pasje potem się dziwić że jest nienawiść do policji i temu podobnych instytucji, a jak się niektórym nie podoba to sami sobie organizujcie doping AVE WISŁA
#36 |
dnia 12/05/2012 16:46 napisał:
Vegeta Ty się zdecyduj bo albo prezes jest winny całej sytuacji albo nie. Bo jak czytam Twoje wywody to Ty jesteś jak Wałęsa za a nawet przeciw. Zanim zaczniecie drodzy kibice wypisywać protest sągi na forach to po pierwsze zapoznajcie się z ustawa o imprezach masowych ale zaraz sie pojawi jak to Wy wszystko wiecie i że system jest zły a Wam ktos nie życzliwy. Generalnie ten ruch jest słabo postrzegany przez władze państwowe i czy mieszkasz w Puławach czy w Warszawie masz tak samo prze**** tylko w Puławach łatwiej to zobaczyć bo kibice liczą sobie 50 osób i to widać i juz przestańcie jojczyć, że Klub Was dyskryminuje, prezes wójt i pleban i jeszcze dyrektor MOSiR bo się zachowujecie jak Panny. Nie można zgodnie z ustawą wnosić pał to wnieście flagi albo załóżcie koszulki. jeśli brakuje inwencji na oprawę jest tyle stron kibicowskich, ze można zajrzeć poczytać podpatrzeć. Tu nie chodzi o to żeby dać pożywkę Policji czy ochronie żeby Was napieprzała tylko być bardziej przebiegłym i jeszcze kibicować swojej drużynie, ale tu nie wystarczy śpiewać raz sierpem raz młotem albo pzpn trzeba się zastanowić nad inteligentnym doborem repertuaru. Dlaczego kibice Resovii pochwalili organizacje w Puławach weszli o czasie kibicowali bez przeszkód dotarli do domów i pewnie dobrze się bawili odsyłam na stronę najstarsiwpolsce.pl. Ten protest i oświadczenie to wynik sory Waszej słabości i jeśli potrafiliście skonsolidować się na mecz z Motorem tak teraz rozbawiliście mnie swoja niemocą i tyle. Nie przechodzi mi to przez gardło bo nigdy ich nie znosiłem, ale od Motorowców macie sporo do nauczenia Czekam teraz na wyzwiska pod tytułem cwel, komuch, pedał co tam jeszcze umiecie. wczoraj juz tutaj takie widziałem.
#37 |
dnia 12/05/2012 16:54 napisał:
patrzcie jaki znawca się znalazł będzie tu mówił co ma kto śpiewać i kto ma jakie oprawy robić, nie powiedziałem ze prezes jest winny wszelkiego zła ale jak by nie patrzeć ma coś do powiedzenia
#38 |
dnia 12/05/2012 17:12 napisał:
Szanowni Kibice!!! Jeśli tak będę Was tytułował to mam nadzieję, że się nie obrazicie?! Po pierwsze, troszkę z przeszłości...... ponad rok temu byliśmy pod UM bo klub miał zniknąć z mapy kraju. Dlaczego? Przypomnijcie sobie.... Potem kilka osób poprosiło obecnego Prezesa, żeby się tym zajął. Zgodził się, potem został wybrany i powoli wszystko ruszyło. Najpierw spłacił długi, potem był awans, potem ułożył sprawę z ZA Puławy, doprowadził do tego, że atmosfera wokół puławskiej piłki staje się coraz lepsza(vide: osoby na trybunie VIP), a ja tu słyszę, że jeszcze powinien kibicami z młyna się zająć!!! Wolne żarty!!! Czy ktokolwiek z Was chociaż raz przyszedł do klubu żeby porozmawiać o tym co się dzieje, w którym kierunku to zmierza, gdzie mamy dojść? Nie.... lepiej wylać wiadro pomyj i pochwalić się kolegom spod bloku jakim to się jest kozakiem!! Albo się obrazić na zarząd i nie robić tego na czym Wam podobno najbardziej zależy... Logika takiego myślenia mnie przeraża.... ale i smuci. Wrodzona lub nabyta bezsilność to chyba dominująca cecha naszego społeczeństwa.
A ja dziękuję i jestem wdzięczny zarządowi, trenerom, piłkarzom, wszystkim tym, którzy społecznie albo i dokładając własną kasę doprowadzili ten klub w to miejsce. Bo rok temu wyglądało to zupełnie inaczej.....
A chłopakom życzę powodzenia dzisiaj!!! Będzie ciężko ale jestem pewien, że dadzą z siebie wszystko!! A sprawa wyniku jest w tej chwili nieważna!! AVE WISŁA!!!!
#39 |
dnia 12/05/2012 17:16 napisał:
Jeszcze jedno..... Kibice się obrażają bo ktoś im kłody pod nogi rzuca....
A prezes chyba też ma swoje życie, rodzinę, stanowisko, pozycję społeczną..... w imię czego ma wysłuchiwać bzdur, wyzwisk i zarzutów kilku idiotów?????? Bo kocha piłkę nożną????? I jak sami przyznajecie nikt z Was nigdy z nim nie rozmawiał.... Żenada.......
#40 |
dnia 12/05/2012 17:39 napisał:
Pablos i NowyK. Przeczytajcie proszę raz jeszcze oswiadczenie i powiedzcie gdzie tu kto na prezesa wiadro pomyj wylewa....Oswiadczenie to jest naszym oficjalnym stanowiskiem i tyle na razie z naszej strony. Pablos wielki znawco tematu: ocenisz nasz protest i dzialania z nim zwiazane jak sie on zakonczy ok? Jeszcze raz zaznaczam zeby anonimowych internetowych komentarzy nie utozsamiac z naszym oficjalnym stanowiskiem. przepraszam za brak polskich znakow
#41 |
dnia 12/05/2012 17:40 napisał:
do BNS: wcale mnie nie poniosło, pisząc o faszyźmie mam na myśli znak falangi, który mówi nie tylko o pogardzie do demokracji i komunizmu... a mecz ukochanej drużyny powinien być miejscem manifestowania miłości do niej a nie do manifestowania miłości do jakiejś innej organizacji
#42 |
dnia 12/05/2012 17:44 napisał:
Koniu jak chcesz podyskotowac o polityce do pisz do mnie na pw. Nie zasmiecaj tematu. Falanga na bialo-czerwonym tle nie jest symbolem zadnej organizacji poszukiwaczu faszyzmu
#43 |
dnia 12/05/2012 17:48 napisał:
Właśnie sam wylałeś na nas wiadro pomyj nazywając nas grupą kilku idiotów. My Tobie nie musimy się spowiadać z tego co robimy. Będziemy dalej robić swoje tylko w innej formie.
Tak na marginesie, to myślisz, że tylko działacze i osoby skupione wokół zarządu klubu poświęcają swój wolny czas dla Wisły? Myślisz, że My tego nie robimy? Często poświęcamy masę wolnego czasu żeby zrobić a później rozwiesić plakaty czy transparenty, żeby złożyć kibicowskiego zina wydawanego od początku rundy, albo pojechać na wyjazd wracając z którego nie raz trzeba było bronić barw klubowych? Do tego dochodzą oprawy, załatwianie wielu spraw związanych z naszą grupą itp. Myślisz sobie, że My jesteśmy kibicami tylko w dzień meczu? My żyjemy Wisłą a twoje komentarze tego nie zmienią
#44 |
dnia 12/05/2012 17:56 napisał:
Jeszcze jedno-My szanujemy pracę ludzi skupionych wokół naszego klubu i chcieli byśmy żeby nasza praca i wkład w rozwój atmosfery na meczach Wisły były doceniane. To by było na tyle...
#45 |
dnia 12/05/2012 18:33 napisał:
Ja proponuję zamknąć temat, bo robi się już tak kocham, czyli po puławsku. Popieram protest Fanatyków, i mam prośbę do was, przestańcie się tłumaczyć, przed "znawcami"tematu. Jest jak jest, zero dopingu i koniec. Szacunek dla was, za to co zrobiliście do tej pory. Bez waszej obecności na trybunach byłaby totalna ch...jeżeli ktoś chce ciszy i spokoju, to będzie to miał i wszystko w temacie. Ktoś idzie na działacza, to jego zas...obowiązkiem jest coś robić, tak na marginesie. Co do tej trybuny VIP - o czym pisze NowyK to faktycznie podobno na stałe Burek tam zagościł, nie wiem jaki to ma zbawienny wpływ na atmosferę wokół Wisły.
#46 |
dnia 12/05/2012 18:40 napisał:
Koniu. Za wikipedią: "Falanga lub Ręka z mieczem − symbol, używany przez polskich nacjonalistów (głównie przez środowiska związane z ruchem narodowo-radykalnym), będący stylizowanym wizerunkiem ręki trzymającej miecz." więcej we wspomnianej wikipedii. Jeszcze, Koniu dopisz, że znak Polska Walcząca to objaw ksenofobii wobec Niemców... a potem pomachaj tęczową flagą. Ludzie przestańcie mylić nacjonalizm z faszyzmem.
#47 |
dnia 12/05/2012 23:13 napisał:
Brawo Wisła!!!
Adas. Dzisiaj zmieniamy falangę używaną w przeszłości przez Ruch Narodowo-Radykalny Falanga - polską narodowo-radykalną, faszyzującą formację polityczną (cytat za wybraną przez Ciebie skarbnicą wiedzy – Wikipedią) w znak nacjonalistyczny, a jutro co... sfastykę?
#48 |
dnia 12/05/2012 23:27 napisał:
Typie, weź już nie płacz. Co to jest sFastyka? buahahaha. W **** mam austriackiego kaprala- malarza i jego poglądy. Jeszcze raz piszę żebyś nie zaśmiecał tematu i jak dalej chcesz szukać faszyzmu to pisz do mnie na pw
#49 |
dnia 13/05/2012 15:56 napisał:
Bo dla rzadu to "malolaci i terorysci"
podrawiam prawdziwych
|