#1 |
dnia 21/04/2007 19:48 napisał:
Może prezes Burek przygotowuje już działania puławskiej ochrony na Euro 2012. Stadion w Puławach pewnie jest rezerwowym stadionem gdyby władza nie zdołała wybudować stadionu narodowego w Warszawie, tak więc lepiej chuchać na zimne i mieć potem asa w rękawie. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Dojdzie do tego, że młodsi kibice będą musieli prosić starszych o wprowadzenie na stadion, kiedyś się prosiło o kupno fajek i taniego wina ale teraz to po prośbie na stadion. Gratuluję pomysłu. Wielki minus dla pomysłodawcy. -
#2 |
dnia 21/04/2007 19:53 napisał:
sygnał tur 3-1, koziołek orion 0-1
#3 |
dnia 21/04/2007 20:01 napisał:
emule mi chodzi cięzko się logować pytanko czy TOMASZ MIKULSKI sędzia to ten pierwszoligowy koleś??? czy to zbiezność imion nazwisk i miejsca zamieszkania???
#4 |
dnia 21/04/2007 20:06 napisał:
Aniu to ten sam I ligowy i międzynarodowy sędzia.
#5 |
dnia 21/04/2007 21:36 napisał:
Oj nic nie bedzie z wisełki jak nie znajdzie sie normalny człowiek na odpowiednim stanowisku!!
!!ANTY BUREK!!
#6 |
dnia 21/04/2007 21:41 napisał:
kaskader dziadu ty masz ze sto nickow a IP to same np. ali , i jezdzisz czesto juniorow dziadu lecz sie na leb. psycholu niewyzyty
#7 |
dnia 22/04/2007 07:29 napisał:
sluzba porzadkowa nie chciala nawet wpuscic bylego zawodnika Wisly który wiele wybiegal dla naszego klubu. Chodzi mi mianowicie o Dyzmana. Moim zdaniem to dbajmy o bezpieczenstwo ale takze zachowujmy sie jak ludzie....
#8 |
dnia 22/04/2007 08:20 napisał:
Siema a o co chodzi bo mnie nie było ?
#9 |
dnia 22/04/2007 10:10 napisał:
piotrek super opis z realcji ale w opisie albo mi sie wydaje albo tak sie podniciles wejsciem Kamoli ze zapomniales o bramce Dryka na 2:0
#10 |
dnia 22/04/2007 10:24 napisał:
Widze ze u nas trudniej wejsc na mecz niz na 1 lige hyhy Burek ogarnij sie i wyjedz z miasta
#11 |
dnia 22/04/2007 10:48 napisał:
Oto część artukułu na temat poprawy bezpieczeństwa imprez masowych typu mecze piłkarskie. Zamieszczam, ponieważ większość z krzykaczy nie wie o czym pisze:
15 marca znowelizowano rUstawę o organizacji imprez masowychr1;, której posłem sprawozdawcą był Poseł Krzysztof Mikuła. Poprawki do ustawy mają na celu przede wszystkim zapobiegać i zwalczać wybryki chuligańskie na stadionach, imprezach o podwyższonym stopniu ryzyka. Zmiany mają również zlikwidować anonimowość pseudokibiców, gdyż po nowelizacji, aby wejść na stadion, trzeba będzie mieć dowód osobisty, a w przyszłości planuje się nawet wprowadzenie kart kibica, które będą rejestrować każdego uczestnika meczu.
Nowelizacja wprowadza:
r6; ewidencji uczestników i obowiązek przechowywania tych danych przez kolejne 3 miesiące ( nr.PESEL, imię i nazwisko kibica)
r6; wykonywanie orzeczeń karnych w ciągu 3 dni
r6; surowsze kary dla wandali:
- minimalna grzywna to 1000 zł
- wnoszenie niebezpiecznych przedmiotów będzie groziło 10 dniami aresztu
- sądowy zakaz wstępu na imprezę masową od 2 do 6 lat.
To tylko niektóre z przepisów zaostrzających rygor na imprezach masowych, obowiązujących z resztą na większości zamkniętych obiektów sportowych w kraju.
Więc jeśli chcecie kogoś zbluzgać za sprawdzanie dowodów osobistych przed wejściem na stadion to zapraszam pod sejm i chwalmy za to miłościwie nam panującą parię PiS.
Nieznajomość prawa nie uprawnia do niestosowania się wobec niego !!!
#12 |
dnia 22/04/2007 11:17 napisał:
ale chyba mecz Wisła vs Ryki nie byl meczem podwyszonego ryzyka
#13 |
dnia 22/04/2007 11:30 napisał:
No wlasnie to nie byl mecz o jakims stopniu podwyższonego ryzyka ludzie. Bylem w opolu i nikt nie sprawdzal dowodów osobistych nie było 20 ochrniarzy lecz tylko 2 dwóch
Wydaje mi się ze ktos tutaj chce byś swietszy od anioła.
#14 |
dnia 22/04/2007 11:46 napisał:
Proste prezes nas nie lubi
#15 |
dnia 22/04/2007 11:51 napisał:
Wojewoda, w uzgodnieniu z komendantem wojewódzkim Policji oraz po zasięgnięciu opinii właściwego polskiego związku sportowego, sporządza wykaz organizatorów masowych imprez sportowych o podwyższonym ryzyku, którzy mają obowiązek sprzedaży biletów imiennych oraz gromadzą dane osobowe uczestników imprezy. Czytam czytam i odnoszę wrażenie ze ktoś w naszym klubie został wprowadzony w błąd. Mecz z MKS nie byl meczem o podwyżonym ryzyku bo nie było zadnego powodu o takiej decyzji. Było kilku kibiców z Ryk ale byli to zwykli i spokojni ludzie, którzy przyszli sobie na mecz . Opanujmy się bo jak mówi nowa ustawa będziemy w 4 czy 5 lidze mieli Karty Kibica i immienne bilety.
#16 |
dnia 22/04/2007 13:02 napisał:
Dziwicie się że sprawdzają dowody?-co niektórym to powinni dodatkowo sprawdzać jeszcze zaświadczenia o ilorazie inteligencji IQ,bo niektórych nie wolno wpuszczać na stadion!!!Ogólnie na stadion przychodzi się żeby obejrzeć widowisko i dopingować swoją drużynę,ale nie wszyscy to potrafią zrozumieć i dlatego potrzebne są co niektórym te zaświadczenia o ilorazie inteligencji IQ.Pozdro dla prawdziwych kibiców Wisełki!!!
#17 |
dnia 22/04/2007 13:18 napisał:
o co ci chodzi z tym ilorazem ?
#18 |
dnia 22/04/2007 16:36 napisał:
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem:
"...zwalczać wybryki chuligańskie na stadionach, imprezach o podwyższonym stopniu ryzyka.."
Przecinek w tym zdaniu ma podstawowe znaczenie - powrót do szkoły podstawowej!!!!!
Jasne, że nie każdy mecz jest imprezą o podwyższonym stopniu ryzyka (druga część zdania), ale odbywa się z reguły na stadionie (pierwsza część zdania).
A w przypadku meczów Wisły, dowody trzeba sprawdzać przy okazji każdego meczu. Dlaczego??? Wystarczy poczytać komentarze w przed i po meczowych artykułach tu zamieszczanych. Połowa ludzi sama sobie sra do gniazda i potem ma pretensje do wszystkich oprócz siebie.
#19 |
dnia 22/04/2007 17:02 napisał:
POZDROWIENIA DLA WIŚLAKÓW.TAK TRZYMAĆ CHŁOPAKI.FAJNĄ ZROBILIŚCIE KOŁYSKĘ.
#20 |
dnia 22/04/2007 19:43 napisał:
Bebe uwazam ze nie masz racji. Przeczytaj uwaznie na meczach podwyższonego ryzyka! Wedlug mnie mecz podwyższonego ryzyka to mecz z Motorem, Chełmianka, Ładą Biłgoraj a nie z całym szacunkiem MKS Ryki. Troszkę trzeba sie zastanowic.
Dowody sprawdzano każdemu kibicowi czy nalezy do młyna czy nie to jest chore i będziemy apelować do klubu zeby to zmienic.
#21 |
dnia 22/04/2007 20:50 napisał:
Nie lubię się spierać, ale poniżej zamieszczam inną część komentarzu prawnego nowelizacji tejże ustawy. Nie robiłbym tego, gdybym miał choć odrobinę wątpliwości w to co pisze. Ale, że miałem okazję zapoznać się z tą ustawą baaaaardzo dokładnie, więc... :
"Według nowelizacji, organizator meczu piłki nożnej będzie mógł zażądać dowodu tożsamości od osoby kupującej bilet, a także nie wpuścić na stadion osoby nietrzeźwej. Pracownik ochrony, w przypadku zagrożenia mienia lub ataku na członka służby porządkowej, bądź inną osobę, będzie mógł użyć siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony. Ustawa nakłada dodatkowe obowiązki na organy wydające zezwolenia na organizowanie imprez. Mają one kontrolować, czy impreza przebiega zgodnie z warunkami określonymi w zezwoleniu. Jeśli nie - umożliwia im przerwanie imprezy. W nowelizacji znalazły się także zapisy o minimalnych wymaganiach technicznych dla urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, które umożliwiłby wykorzystanie zarejestrowanego materiału, jako dowodu w postępowaniu przeciwko osobom zakłócającym porządek podczas imprezy masowej."
Co do urządzeń rejestrujących - aby zostały zamontowane na obiekcie, musi on najpierw trafić na odpowiednią listę obitektów sportowych objętych monitoringiem - Wiśle to nie grozi (na razie )
Tak więc to, czy mecz jest spotkaniem podwyższonego ryzyka, czy też nie - nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Zainteresowanych odsyłam do ustawy - aby więcej nie polemizować w tej kwestii.
#22 |
dnia 22/04/2007 20:57 napisał:
No to nic nowego bebe. Od dłuższego czasu ustawa zakazywała wpuszczania na stadion osób nietrzeżwych i nikt tego nie przestrzegał. Od dluższego czasu także ochrona meczu mogła używać chwytów wobec agresywnych kibiców, którzy zagrażali innym uczestnikom spotkania. Myslę,że ustawodawca powinien rozrónić ligi gdzie ustawa obowiązuje bo smiechem jest sprawdzać na 5 lidze dowody osobiste kibicom dodajmy swoim kibicom. Rozumiem 1 czy 2 liga. A co mają powiedzieć organizatorzy meczów w Kazimierzu czy Żyrzynie??? Jak oni sprawdzą tam tożsamośc kibiców???
#23 |
dnia 22/04/2007 20:57 napisał:
Z tego co wkleiłeś wynika że organizator może zażadać dowodu osobistego ale nie musi a robienie takiego przedstawienia na praktycznie najniższej lidze to raczej cyrk a nie dbanie o bezpieczeństwo.
#24 |
dnia 22/04/2007 21:29 napisał:
#25 |
dnia 22/04/2007 22:58 napisał:
nie rozumiem czego tak lamentujecie , skoro jest taki przepis i aktualnie obowiązuje to trzeba go przestrzegać a nie ryczeć i nic dodać nic ująć!!!To już jest 21 wiek a nie średniowiecze-kończą się kolorowe jarmarki-czas to wreszcie zrozumieć!
|