LOGIN HASŁO zapamiętaj mnie
ODZYSKAJ HASŁO ZASADY SERWISU I COOKIE | REJESTRACJA
Pomagaj w utrzymaniu serwisu !
Reklamuj sie na tym portalu
Portal ma 22,906,910 unikalnych wizyt

Instagram
PORTAL KIBICÓW DUMY POWIŚLA | W SIECI OD 2005 ROKU
SZUKAJ NA STRONIE
WYBIERZ KOLOR STRONY:
PORTAL KIBICÓW DUMY POWIŚLA | W SIECI OD 2005 ROKU
Hosting zapewnia
Hosting
DYSKUSJE NA FORUM:   Plebiscyt 11 15-l...    Gadżety    Wisła Puławy II l...    ROGER POLAKIEM???    Najfajniejsza naz...  
21/02/2007 00:45
Grad bramek w meczu z Czarnymi Dęblin 6:2 (2:0)
klub
W środę 21 lutego bedziemy gościć w Puławach drużynę Czarnych Dęblin. Na jesieni niespecjalnie wiodło się rywalom zza miedzy, zgromadzili bowiem zaledwie jeden punkt w rozgrywkach ligowych i są na "dobrej drodze" do 5 ligi.
Zapis spotkania sparingowego można przeczytać w Studio Wisła
Fotoreportaż z meczu (19 zdjęć)
Goście prawdopodobnie wystąpią w składzie:
Kędzierski, Buczek, Łukasiewicz, Rodak, Zagożdzon, Zieliński, Frączek, Chebda, Kołdej, Bąk, Przybysz,
Rezerwowi: Olczykowski Kyć, Osojca, Zdunek


Trener Krawczyk prawdopodobnie nadal będzie testował ustawienia 4-4-2 i 4-5-1. Zawodnicy musza nauczyć się sprawnie przechodzić z formacji w formację. Widać w grze naszych zawodników postęp i to cieszy. Zbyt słabo drużyna gra w defensywie. W ostatnim sparingu z Victorią (3:1) i tylko dzięki szczęściu wynik nie był odwrotny.

Na mecz w Puławach wybierają się kibice z Dęblina, których ostatnio nie rozpieszcza Zarząd klubu i piłkarze. Sporym wstydem zakończył się ostatni sparing dęblinian z Wulkanem Zakrzew - miejscowi nie przygotowali boiska do meczu i odmówili rozegrania spotkania w Radomiu tłumacząc się problemami z transportem. Mamy nadzieję, że do Puław Czarni przyjadą.

Na sparing wybierają się kibice z Dęblina, dawno nie widzieliśmy w Puławach przyjezdnej ekipy więc z radością powitamy dawnych "zgodowiczów". Mecz rozpoczyna sie o godzinie 17:30. Wstep wolny: Zapraszamy!

more komentarze (161)
Komentarze
#51 | ABDUL dnia 21/02/2007 22:16 napisał:
Co wy wiecie o piłce nożnej.Z boku wydaje wam się że to takie łatwe.Zanim coś oceniacie to najpierw zapoznajcie się z tym tematem.
#52 | kpn dnia 21/02/2007 22:33 napisał:
te patafiany do Lublina?śmieszne przecież oni już w Kurowie by się pogubili a do Lublina strach im nie pozwoli jechać
#53 | Thomson dnia 21/02/2007 22:43 napisał:
Apeluje do modów o usuwanie wpisów typu "kibic z Lublina". Każdy dobrze wie że ta osoba z Lublina nie pochodzi a na umyśle ma tylko niepotrzebną napinke której i tak jest dużo. Do tej pory zauważyłem chyba 1 taki wpis...
#54 | ktoś dnia 21/02/2007 22:44 napisał:
Nie wiem czy wiecie ale w mniejszych ekipach (takich jak Wisła) nie ma dokładnego podziału na ultras i hools. No tak ale przecież tu sami kumaci Frown
#55 | twisted... dnia 21/02/2007 23:02 napisał:
Do "ktoś". Właściwie podziału nie ma nigdy;] Chodzi o samo nastawienie grupy kibiców. Jedni mają na celu wspieranie drużyny a drudzy chcą obić komuś morde... Wink Dęblin przyjechał w nastawieniu typowo ultrasowym , nie mieli w planach żadnej napierdalanki... A Puławy no cóż... kto ich tam wie co w ich głowach siedzi... Grin
#56 | szturmowiec dnia 21/02/2007 23:05 napisał:
RZECZ ONIEWIERNYCH BARWOM

Kibicach skąd chyba każdy się domyśli:


" Poprawczaka cień się kładzie
Na tej ziemi koło torów,
Tam chłopaki koło murku
Fifka krąży jak po sznurku

Tam KaeSu się nie kocha
Tam się tylko o tym mówi,
Tam chłopaki gandzię palą
Tam chłopaki robią długi.

Całe miasto Ultra Show
Całe miasto powie to
Niwa, Leśna, Kołłątaja
Na Brooklynie to są jaja

Riki tiki - narkotyki
Koło murku niezłe triki,
Wszedłeś owszem
Lecz nie wyjdziesz
Pomyśl o tym zanim przyjdziesz"
#57 | hehe dnia 21/02/2007 23:12 napisał:
ale szturmowiec zes zapodal Smile
#58 | Thomson dnia 21/02/2007 23:15 napisał:
Do szturmowca- ciekawe czy zacytujesz ten wierszyk jakiejś ekipie która w niedalekiej IV Ligowej przyszłości prawdopodobnie was odwiedzi... hehh
#59 | Durex dnia 21/02/2007 23:16 napisał:
ogulnie to niewidziaklem tej akcji szkoda!!!!! ale tez niepopieram dryk to frajer i pustak!! ale w pilke grac umie niema co! tylko z bani za glupi!!! pozdro dla wyrównawczej!!!!
#60 | karbonara dnia 21/02/2007 23:25 napisał:
Szczerze powiem, że jeśli kibicowanie w Puławach ma wyglądac tak jak dzisiaj to wolę żeby Wisła nie wchodziła do wyższej ligi. Główne "gwiazdy" dzisiejszego dnia śpią już, bo jutro trzeba wstać do szkoły.
#61 | hehe dnia 21/02/2007 23:27 napisał:
Bedzie cytowal hehe bedzie sral po gaciach az mu nogawkami bedzie lecialo!
#62 | Thomson dnia 21/02/2007 23:30 napisał:
Ale teraz ferie mają... ;p
a co do komentarza "hehe" to hehhe...
#63 | Fanatyk dnia 21/02/2007 23:48 napisał:
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, jest wiele ekip które po wielu latach mimo tego że kiedyś miały zgodę teraz nie są w najlepszych stosunkach, tak samo było dziś, w dzisiejszych czasach nie ma czegoś takiego że ultras czy hools, jesteś kibicem to bronisz barw i tyle, Czarni mogli się tego spodziewać, jak widać mało wiedzą w temacie, na każdy wyjazd nawet do zgody trzeba być przygotowanym na wszystko! swoją drogą jestem ciekaw czy Wisła teraz poczeka w sobotę na Siarkę, jakby nie było ekipa z wyższej półki niż Czarni, nie robiłbym z tego co się stało tragedii... coś się dzieje! pozdrowienia dla zwycięzców i pokonanych! WGW!
#64 | KKS dnia 22/02/2007 07:50 napisał:
życze wam żębyście weszli do 4ligi wtedy zobaczycie co to prawdziwi hools,przyjedzie 70 osób z chełmianki i wtedy zobaczycie że role się odwrócą to wy będziecie spierdalać.Będziecie mieli okazje poznać pojęcie prawdziwi hools.
#65 | KKS dnia 22/02/2007 07:55 napisał:
każdy jest mądry w grupie nas 18 was 35-40,mogliście chociarz atakować nas też w 18.a nie was dwa razy więcej i takie kozaki jesteście?
#66 | bol dnia 22/02/2007 08:48 napisał:
jestem kibicem Wisły i nie mogłem się bezpiecznie czuć się wczoraj na własnym stadionie,stałem w pobliżu kibiców Czarnych i o mało nie dostałem w mordę od tej kupy kretynów,czy o to chodzi żeby nie można przyjść na własny stadion i spokojnie obejrzeć mecz,czy trzeba się napiepszać z własnymi(jeżeli można tak ich nazwać)kibicami!!!!.Fajnie będzie wyglądał stadion tylko z tym elementem bo wydaje mi się że teraz większość ludzi po prostu oleje mecze bo nie będzie chciała być utożsamiana z takimi pajacami,jebać takich debili!!!
#67 | kali dnia 22/02/2007 09:07 napisał:
Do KKS-ale tak się właśnie zachowuje gównarzeria,bo jeżeli któś jest prawdziwym hools to załatwia takie rzeczy poza stadionem i nie naraża postronnych kibiców(od tego są między innymi ustawki itp-umawiamy się 30 na 30 na gołe łapy czy tam jak i jedziemy z koksem-honorowo) a tu można mówić o jakimś honorze.Śmieszni ,,Hoolsi" z Puław zrobiliście z siebie pośmiewisko tą akcją,czytali to ,,dojrzali" Hools z Warszawy i śmiali się z was niemiłosiernie za waszą ,,wandalkę",jak nie macie o tym pojęcia to się za to nie bierzcie.Śmiech na sali Hools Puławy,aż mi zajady popękały ze śmiechu!!!Grin
#68 | j dnia 22/02/2007 09:14 napisał:
sluchaj karbonara widac ze ty jestes malo kumaty,skoro byles hools to powinienes wiedziec ze na wyjazdach nawet ultrasi sie czasem bija za klub,a to ze ktos pierdoli ze bylo nas 40 to jest chuj prawdabylo nas 12 osob mamy zapis z tego ataku i dobrze widac kogo ilu bylo a ty jestes starym hools wisly,to powinienes wiedziec jakie zasady teraz panuja jest mlode pokolenie was juz nie i mamy was w dupie teraz jestesmy my a nie wy.nr telefonu dla gosci z deblina w sprawie ustawki,dzwoncie smialo tylko badzcie bez psiarni................
#69 | Ultrasss dnia 22/02/2007 09:23 napisał:
bylem tam wczoraj z kibicami z Dęblina, nic nie bralismy zadnych kastetów ani pał, bylismy nastawieni pokojowo, chcielismy sobie pospiewac odpalić race itp. A tu nagle biegnie na nas banda ok. 30 koksów z pałami w rękach, co mogliśmy robić? napierdalać sie i wylądować w szpitalu od uderzeń pał, lub uciec. no huj chłowiek uczy sie na błędach nastepnym razem będziemy wiedzieli co robić, zapraszamy do nas na mecz tych cwaniaków, zobaczycie jak wam będzie miło jak będzie was ganiać 3 razy więcej osób, a wy jeszcze miasta nie znacie.
#70 | do "j" dnia 22/02/2007 09:34 napisał:
Ciekawe czy taki hardy jestes na wyjazdach?? Huja jestes hardy na wyjazdach, tylko u siebie kozaczycie bo na tyle was stac. Ciekawe co pokazecie w przyszylm sezonie 4 w lidze ( o ile awansujecie). Łada, Tomasovia, Chełmianka, Stal Poniatowa i jak spadna z 3 ligi Avia i Hetman . Z nimi u siebie tez bedziesz taki odwazny ?? A ja mam nadzieje ze nie awansujecie i pojedziecie do Deblina na mecz ( Deblin spada jak wiadomo do 5 ligi) i wam tam porzadnie wpierdola bo na to zasluzyliscie i wie o tym caly Lubelszczyzna. Tylko zebyscie pojechali na mecz do Deblina w takim samy skladzie jak byliscie w srode. Ciekawe czy bedziecie mieli chociaz odwage tam zawitac. Czy juz daliscie wiadomosc do TMK ze jebneliscie Deblinowi flagi ??

Pozdro dla kibicow Czarnych! Nie martwcie sie bedzie dobrze !
#71 | do "j" dnia 22/02/2007 09:36 napisał:
Spisalem sobie numer do Ciebie. Nie dlugo sie odezwiemy i mam nadzieje ze zawitasz na nasze regiony!
#72 | Kibic Legii Warszawa dnia 22/02/2007 09:51 napisał:
Wy zadymiarze zawsze jesteście mocni w gębie. Dymicie a jak zamykają stadion drużyny lub jest zakaz wyjazdowy to zawsze zawiniła policja bo sprowokowała. Przez takich jak wy cierpią najbardziej prawdziwi kibice, którzy muszą patrzeć na gre swojej drużyny przez płot. Mam nadzieje, że Ciebie baranie "j" dzięki nr telefonu namierzy policja i wpierdoli Ci kilka pał przez plecy.
#73 | do j dnia 22/02/2007 10:28 napisał:
Pokaż to swoje nagranie pewnie zrobiliście je już po akcji, kilku zostało reszta gdzieś poszła i teraz sie jaracie, że was 12 było. Szliście we czterech w jednym rzędzie czyli w takim razie powinny być 3 rzędzy, a było o wiele więcej.
#74 | KKS dnia 22/02/2007 10:45 napisał:
było conajmniej 8 rzędów po 4 osoby to napewno było was 12?Grin
#75 | FAN LEGII dnia 22/02/2007 11:03 napisał:
Takie zachowanie to czysty debilizm, nic innego. NIE DLA PSEUDOKIBICÓW !!! Uważacie się za kibiców ??? Niestety mamy taką gównażerię. Pozdrowienia dla - prawdziwych legijnych kibiców Wisły.
Skomentuj newsa
Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto. Nie masz jeszcze konta? Załóż za darmo
  Powrót na górę strony  
Każdy może komentować, ale nie każdy musi. Serwis wislapulawy.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania i redagowania komentarzy nie zwiazanych z tematem, zawierajacych wulgaryzmy, reklamy i obrażajacych osoby trzecie. Zapoznaj się z zasadami serwisu.
inne podobne
Adam Jamka arbiterm w meczu z Jutrzenką
Jakub Pieron arbitrem w meczu z Wólczanką
Gerard Gawron arbitrem w meczu z Podhalem
W szlagierze bez bramek
Podlasie bez walkowera w meczu z Sołą
W Kozienicach bez bramek
Skrót spotkania z Czarnymi
Krystian Puton nie wystąpi w spotkaniu z Czarnymi Połaniec
Karol Iwanowicz arbiterm w meczu z Podlasiem
Artur Szelc arbitrem w sobotnim meczu
Sebastian Tarnowski arbitrem w meczu z Rozwojem Katowice
Bez Jakuba Poznańkiego w meczu z Avią
Jakub Pieron arbitrem w meczu z Orletami Radzyń
Piotr Kozłowski arbitrem w środowym meczu ze Stalą
Piotr Burak arbitrem w meczu z Wólczanką
OSTATNIE KOMENTARZE:
Kibice Broni Radom wybrali swoją "11"ostatniego...
Jeśli już to lepiej zorganizować wybór 11 15-le...
Może warto zobaczyc jak swoją ''11" Dekady wybi...
Poprosimy o ewentualne pomysły jakby to miało w...
Czy redakcja ma w planach ankietę na najlepszyc...
w pi****olo
Dzięki za tą stronę,za info,zdjęcia,relacje.......
Wszystkiego najlepszego na następne lata i dzię...
2035 z Barceloną.
2004 z Orionem Niedrzwicarr
Właśnie Wisła powinna zaczynać mecz z Siarką al...
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTUJE:
MrMargol913 komentarzy
StaryKibol709 komentarzy
GallAnonim629 komentarzy
sr1960614 komentarzy
star612 komentarzy
Anti Red569 komentarzy
steven1974426 komentarzy
kasztan398 komentarzy
Vegeta849389 komentarzy
realny361 komentarzy
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE NEWSY:
Grad bramek w meczu z Czarnymi Dęb... 45,565 razy
Przez 10 minut byli w III lidze- c... 35,513 razy
Twierdza Łęczna nadal niezdobyta ... 33,960 razy
Załatwił nas 17- latek - czyli bez... 32,320 razy
Trener zawieszony! 31,173 razy
Smutek w Puławach 31,166 razy
Chełmianka- Wisła Puławy 1:2 31,019 razy
Kwadrans, który wstrząsnął Tomasovią 27,246 razy
Historyczni Dryk i Kępka - Mamy Li... 26,970 razy
WisłaBET - czas zacząć ! 19,037 razy